Известие

Collapse
No announcement yet.

имам странен проблем???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
    ако си сложил по-голям конус нищо чудно -чувал съм за такова нещо и друг път
    голям е!!!
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
      заради сервото -- не мисля - по вероятното е да прави по- богата смес -съответно да влиза и повече въздух - при тези високи обороти
      ... От какво ще я прави тая по-богата смес?!!? Нали все пак има дебитомер които отчита колко въздух се засмуква от двигателя....
      Двигателя си работи на ниски обороти (празен ход) само дето колата се движи ( по инерция) със 200 да кажем...
      Ако си направите труда да питате Гугъл ,ще разберете ,че този ефект го има и при Форд и при Опел и къде ли не...
      Бях чел преди време ,че именно заради спирачките ,вакума трябва да е подсигурен и презапасен когато ще се спира с висока скорост а самата кола нее на скорост!!!!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        ... От какво ще я прави тая по-богата смес?!!? Нали все пак има дебитомер които отчита колко въздух се засмуква от двигателя....
        Двигателя си работи на ниски обороти (празен ход) само дето колата се движи ( по инерция) със 200 да кажем...
        Ако си направите труда да питате Гугъл ,ще разберете ,че този ефект го има и при Форд и при Опел и къде ли не...
        Бях чел преди време ,че именно заради спирачките ,вакума трябва да е подсигурен и презапасен когато ще се спира с висока скорост а самата кола нее на скорост!!!!
        Проблемът на колегата е, че клати оборотите. На всички ни е ясно, че е нормално при движение на свободна да поддържа по-високи обороти от тези на място. На всички коли е така.
        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
        Mazda 6 2.3 2005
        sigpic

        Comment


        • #19
          ами държи 1500 оборота...за секунди и отива на 1700...когато почна да намалям например да отбивам на некои паркинг...спирам на място и за нула време оборотите си застават на 800 900....незнам требва се кача на друга алфа 1.6 и да вдигна 200км да разбера как се даржи като поведение...разбирам оборотите да са 1100 1200 но 1700 са си доста може би???
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Comment


          • #20
            сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
            Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението си
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
              сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
              Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението си
              имам направена кутия за спортният филтър да не зима топъл въздух..добре е изолиран...но може и да си прав
              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                сложи си кутията с филтъра (оригиналните + сандъка кото е отдолу в бронята) и пак пробвай , все пак сичките тея сандъци не са сложени да тежат на колата а да успокояват въздушната струя . Изкараи си главата през прозореца с 200км и си отвори устата и ще разбереш какво му е на въздушния филтър . Дроселовата клапа е с пружина и налягането на въздуха я преодолява , МПХто регулира и докато се наместят дросела и МПХто оборотите играят
                Така си го обяснявам аз и спинкам спокойно , не ангажирам никой с мнението си
                Няма такова нещо, дроселовата клапа НЕ МОЖЕ да се отвори от налягане/вакум.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  Няма такова нещо, дроселовата клапа НЕ МОЖЕ да се отвори от налягане/вакум.
                  добре бе бате , по голям си повече знаеш (логично е да НЕ СЕ ОТВАРЯ при вакуум или налягане , оста на дросела е в центъра и налягането ще натиска еднакво от двете страни на оста и ще си противодеиства , при условие че има и пружина НЯМА да се отвори клапата) обаче 2 месеца се борих с този проблем И НИЩО сега спинкам спокоино и не изключвам от скорост докато карам
                  П.П проблема е че са ни меките резервните гуми в багажниците и затова играят оборотите

                  ---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

                  единственото което знам със сигурност е ,че колата когато я купих беше с 15-20 градуса аванс на всмукателния вал (спрямо зацепването с петите) колата вървеше като бясна и гореше малко СЛЕД зацепване с петите оборотите почнаха да играят от 2500 до 500 . оттогава съм правил поне 7-8 презацепвания НА ОКО стигнах до задоволителен резултат с тез обороти обаче вървенето не мога да оправя
                  146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                  145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                  Comment


                  • #24
                    моита е на предварение...
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Comment

                    Working...
                    X